mandag 10. september 2012

Vesker i vinden


Hurra, jeg har sydd ferdig denne veska som
 har ligget halvferdig i sommer!
Jeg liker jo veldig godt å sy på bilder som jeg finner på nett.


Det er så kjekt å finne stoffer og bilder som passer sammen.


Denne posen har vært ferdig ei stund.


Her er baksiden.

Begge kommer for salg i Eplabutikken min.

Det er en veldig god følelse å gjøre noe ferdig, liker ikke ting som bare ligger.
Og da kan jeg jo starte på noe nytt!!

Nå er det mørkere kvelder, men det er nå koselig også med 
et strikketøy eller sytøyfor hånda mens jeg hører på TV.
En fin uke ønskes deg som besøker meg!

Hilsen Bente

8 kommentarer:

  1. Så herlig veske!:)Den likte jeg kjempegodt!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Sååå läcker väska och påse, du har gjort! Mysigt med bilderna på.
    Kram

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Kjempefin veske;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Flotte vesker! Koselig med bilder på! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Flotte vesker. Liker best den første. Deilig å bli ferdig med halvferdige ting avogtil.

    SvarSlett
  6. Hei,det er så moro å surfe rundt på nettet,for da finner jeg stadig nye og flotte blogger,kjempefine ting du lager,jeg titter innom senere. Hei så lenge.

    SvarSlett
  7. Høsten er deilig når kreativiteten blomstrer ;o) Kos deg videre med syprosjekt, klem.

    SvarSlett
  8. Så stilig veske! I dag har jeg ryddet på syrommet mitt etter sying av vesker, så kanskje jeg får kommet igang med noe nytt etterhvert også.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...