tirsdag 4. september 2012

Strikkekjole i vinden


I dag ble jeg ferdig med ett av mine prosjekter,
 nemlig en blå kjole til lillejenta i familien.
Jeg fant ut den måtte foreviges ute.
 Det var faktisk ganske fint vær, men litt vind.


Det var et kjekt strikkearbeid som gikk ganske fort, 
jeg brukte bomullsgarn fra Søstrene Grene.


Oppskriften finner du her hos Garnstudio.

Jeg er så overveldet over responsen på giwe awayen min!
Hele 39 kommentarer allerede.
Så koselig, jeg skal kikke innom bloggen til alle sammen etterhvert!

Ønsker deg som besøker bloggen en riktig fin høstkveld!

Hilsen Bente


12 kommentarer:

  1. Å så fin den er;)
    Nydelige farger. Er garnet fra Søstrene Grene bra?
    Her begynner det så smått å blåse nå!!
    Så får vi se hva natta bringer!

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole i nydelig farge. mottaker blir nok veldig glad

    SvarSlett
  3. Heilt nydelege, blått er er flott farge.

    SvarSlett
  4. Flott kjole, og nydeleg farge :)

    SvarSlett
  5. Så koselig den ble,,,,,,
    Fin i fargen også,,,,sikkert morsom og strikke.

    SvarSlett
  6. For en kjekk kjole. Likte fargen også. Fint med blått. Må se etter oppskrifta nå jeg da.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Det var en koselig kjole. Nydelig farge. Og den fikk jo riktig sving på seg i vinden!

    SvarSlett
  8. Flott barnekjole. Kjekt med andre farger enn rosa til småjentene:)

    Riktig god helg:)

    SvarSlett
  9. Den var så fin der den vaiet i vinden, og lillejenta blir sikkert like fin når hun får den på!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...