onsdag 19. september 2012

Sykdom og hekling


Uff, nå ligger jeg her og synes synd på meg selv.
Jeg har nemlig fått helvetesild
av alle ting.
For de som ikke vet det er helvetesild er et smertefullt utslett
 som forårsakes av vannkoppeviruset.
Smertene er intense og trenger mye smertestillende og ro
kjenner jeg.
 
 
Og jeg som alltid må ha noe i hendene - enten det er syarbeid eller strikk eller hekling.
Klarer ikke noe av det nå.
Det er venstre side og arm som har fått utslett og smerter så 
jeg må helst bare holde meg helt i ro kjenner jeg.
Når det ikke er for gale kan jeg jo surfe rundt i blogglandia og
hente oppmuntring og inspirasjon.
 
Men jeg har meldt meg på Gryteklubbring som Toirot og Anne på landet har dratt i gang i år igjen!
Må jo bli frisk igjen, og da skal jeg hekle.
Det er viktig å ha noe å glede seg til!

 Kikk innom her for mer informasjon og påmelding til
Gryteklubbringen.


Hilsen Bente
 
 


18 kommentarer:

  1. Uff så kjedelig å verte sjuk.....håper på det beste for deg. At du kjem deg så pass at du ivertfall kan starte med gruteklut laginga di. Men det kan ta si tid med den sjukdommen...men ver positiv så kryssar vi fingrane.
    God bedring og lykke til.

    SvarSlett
  2. Åh, din stakkel. Rigtig god bedring. Håber, du snart er smerterne kvit, så du kan komme i gang med at hækle.

    SvarSlett
  3. Huff, det høyrest ikkje bra ut. Får tru det ikkje varer så lenge. Riktig god bedring!

    SvarSlett
  4. Stakkars deg, Bente! Det er ikke for ingenting at det heter helvetes-ild....
    (Husker guttene mine trodde det hette helvetes-sild)
    Håper du får god hjelp av medisinene, og at du snart blir frisk igjen.

    God bedring!

    Klem Rita

    SvarSlett
  5. Uffda, det høres helt forferdelig ut. Sender deg noen varme positive tanker med ønske om god bedring :o)
    Klem

    SvarSlett
  6. Å, stakkars deg, det skal være fryktelig vondt har jeg hørt!:)God bedring til deg fra to-og firbeinte i Humlehagen!:):)

    SvarSlett
  7. Uff! Høres ikke godt ut. Du får bruke tida til å tenke ut nye prosjekter. Du lager så mye fint! Masse god bedring! :-))

    SvarSlett
  8. Æsj da, høres ikke godt ut.. :( Sender mange god-bedring-klemmer.. :)) Håper du blir bra snart..
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  9. Auda, så kjedelig. Dette er vondt.. ønsker deg god bedring og håpar det går fort over!

    SvarSlett
  10. Stackars dig, för det gör så ont! Önskar dig snabb bättring och tänk positiva tankar! Så gott det nu går.
    Kram

    SvarSlett
  11. God bedring, håper det ikke tar så lang tid før du blir bedre!

    Klem

    SvarSlett
  12. Huff så kjedelig. Håper du blir fort bra, og at smertene gir seg snart. Kjenner ikke til forløpet på helvetesild, men håper at det ikke varer så mange ukene.
    God bedring :-)

    SvarSlett
  13. Huff da, ikke noe kjekt det der!
    Riktig god og hurtig bedring:)

    SvarSlett
  14. Stakkars deg, det er plagsomt med helvetesild harbjeg hørt. Ønsker deg god bedring og lykke til med gryteklutproduksjon.

    SvarSlett
  15. Hørtes ikke bra ut, ønsker deg god bedring og håper du blir frisk og rask snart.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  16. Neimen kjære deg,vet at du ikke har det bra nå ,men det er en trøst i at det går over,god bedring.

    SvarSlett
  17. Gute Besserung wünscht dir
    herzlichst Steffi

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...