fredag 21. september 2012

En takk!


Tusen takk for alle oppmuntrende 
og trøstende ord
i forrige innlegg!
 
Det går framover sakte men sikkert,
har ikke fullt så vondt 
i dag ihvertfall.
 Bildet over hadde jeg fra i sommer,
jeg har bearbeidet det i 
PicMonkey - et enkelt og gratis
bildebehandlingsprogram
jeg fant på nettet.

 
Jeg laget takkekort ved å printe ut
bildet på litt stivt fotoark jeg hadde,
klippet hull og puttet i et silkebånd.


Kanskje jeg skulle prøve meg på 
scrapping?
Det ser veldig kjekt ut, mye fint som blir laget.

Igjen tusen takk for at akkurat du
legger igjen kommentarer og inspirerer 
meg videre til stadig ny
kreativitet!!

Hilsen Bente


5 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Håper deg går bra med deg,det hørtes vondt ut.
    Så vakkert kort du har laget,nydelig rose:)
    Utrolig gøy å lage slike ting selv.

    Fortsatt god bedring og god helg!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Helvetesild er desverre ingen enkel sykdom å bli kvitt! I min hjembygd har vi i mange generasjoner kokt urtete mot dette, jeg plukker hvert år og har urtene hengende på loftet,du skal få, om du har lyst å prøve:) Det er mange som har fått hjelp og resultatet skal være svært merkbart etter 3-4 dager. Gi meg et vink, så kan jeg sende til deg:)Teen hjelper ikke om utslettet er fra halsen og opp i hodet, og den smaker ikke godt:)

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at det går fremover. Nydelig takkekort. Sett igang med scrapping, det er en hyggelig hobby det også.

    SvarSlett
  4. Masse god bedring ønsker jeg deg! Rosekortet er nydelig!

    SvarSlett
  5. Huff og huff. Ikke noe gøy å være syk. Riktig god bedring til deg.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...