tirsdag 25. september 2012

Høstfarger



Høsten tar meg med grønne og lilla farger.
Et par nye alpefioler, en arvet pute,  rødgrønt lappeteppe, blåbærduk og en pus
på bordet - her er litt av stua mi nå.
Lidyll har en utfordring gående :
- her er mine.
Bli med du også!!



Så har jeg funnet fram noen sticheryer som er passelige å sy på nå.
Valgte lilla farger som passet 
inn i miljøet her nå.


Kjekt å sy slike småsaker.

Sammen med  alpefiolen
kom jeg riktig  i lilla modus
i dag.
 Det går litt opp og ned med smertene,
men regner med at helsa kommer seg 
etterhvert.

En herlig høst ønskes deg som besøker meg !
Hilsen Bente




7 kommentarer:

  1. Hei;)
    Fine høstfarger hos deg;)
    Alpefioler er så fine, men de lever ikke mange dagene hos meg:( Så ergelig!

    God bedring til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Så herlege haustbilete!

    klem og god betring

    SvarSlett
  3. fine høstfarge bilder fra heimen din. Jeg har begynt på quiltekurs og tenker at jeg må lage noen slike småbroderier med tekst og tegninger. de er så flotte. Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Koselige stemningsbilder! Kos deg med de søte stitcheryene og god bedring! En herlig høst ønskes deg også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Flotte bilder.. :) Jeg er så glad i lilla, i alle nyanser.. :)
    Kos deg med sticheryene, koselig med litt håndsøm også. Fortsatt god bedring. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  6. Hei du!
    Så morro at du hang deg på utfordringen min!Stas:)

    Lilla er lekkert altså!
    ...stadig vekk sniker det seg inn litt lilla hos meg også...Fint:)

    Fint bidrag og fine farger:)

    Ønsker deg en fin uke!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Det var vakker høststemning. Koselige med broderier i sofakroken. Kos deg i høstfargene dine.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...