onsdag 22. desember 2010

Himmelsk musikk


Mannen og jeg var ute og kjørte i disse flotte fargene i går, i motsatt retning stod månen og lyste  stor og flott.
Dette bildet er tatt i fart.
Det ble mitt bidrag til Himmelske bilder hos Petunia.

Dagens tema hos Merete er musikk.  Det finnes musikk for husvasking, musikk for avslapning, musikk for trening, musikk for julestemning,
slik kan jeg fortsette..
Den fineste musikken synes jeg fuglene kommer med om våren.
Tidlig om morgenen kommer de med de nydeligste toner.....
Jeg gleder meg !


Fuglene som holder ut her om vinteren har det kaldt nå.
De blir veldig glad for solsikkefrø!

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Gøy at det er flere som tar bilder fra bilen i fart. Resultatet blir ofte veldig bra!!

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte farger! Og bildet ble veldig bra til tross for at det er tatt mens bilen kjørte :)

    God Jul til deg!

    SvarSlett
  3. Bildet ditt ble bra det!
    Et sent besøk fra meg på himmelsk # 15, men tiden før julaften strakk ikke til. Nå har julefreden senket seg og man kan slappe av, spise, kose seg, blogger og bare nyte dagene.
    Håper du også har en himmelsk fin jul:)
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~ GLEDELIG JUL ~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...