tirsdag 21. desember 2010

Gledelig med stjerner

Kveldsstemning.

Mandagens tema hos Merete var gledelig.
Søndag kveld var jeg og mannen i huset på kirkekonsert med
Hanne Krogh og tre tenorer. Det var en kjempeflott  konsert. De tre tenorene sang så kirketaket løftet seg ! Det var en gledelig konsert!!!
Nå er det vintersolverv og sola snur, det må jeg jo også si er gledelig.

                                              
Dagens tema er Stjerne. Den flotteste stjerna er jo Betlehemsstjerna.
Hvis du vil brette  stjerner, kan du se  blant annet her.
Hos meg er det nydelig måne her, men jeg får ikke til å ta bilde av himmelen selv nå. Jeg fant et fint bilde her.


Jula nærmer seg brennfort nå, så nå er det delfia-kake som skal lages. Den er et must her i huset. Ha en god kveld !

                                           

1 kommentar:

  1. det er så mye glede i gode musikkopplevelser!
    stjernhimmel er like nydelig som delfiakake ;-)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...