torsdag 23. desember 2010

Lille julafta

Nå er kvelden før kvelden kommet og det meste er i boks. Vi har sett på Grevinnen og hovmesteren og freden senker seg i huset.
Juletreet er på plass, mann og datter har vært og hogget (!) tre , med en ellevill hund med seg.Tradisjoner må holdes.

Nettopp tre er Meretes tema  idag.
Det blir alltid litt diskusjon om juletreets form når det står der pyntet. Det har vært endel " kunstneriske" juletrær innom huset her
i løpet av årene, litt skjeive og smale.

I år er vi veldig fornøyd.

Jeg vil ønske alle sammen en riktig god og fredfull jul!
Samtidig vil jeg takke for all inspirasjon og kommentarer i bloggen min, jeg koser meg sånn  når jeg ser at det  har vært  besøk her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...