tirsdag 19. mars 2013

Påskenødvendigheter


Påsken nærmer seg og da må en jo gå til innkjøp av påskestrikk og påskekrim.
Jeg kom over en lueoppskrift som jeg bare måtte prøve, det var et hefte 
med Viking Design tilbehør den stod i.
Og boka- Jakthundene av Jørgen Lier Holst fikk jo Rivertonprisen
her i forrige uke.


Problemet er jo at jeg klarer jo ikke å vente til påsken med å starte på nytt strikketøy.
Og lua gikk jo veldig fort å strikke!


Her er både  lua og kvikk-lunsjen klar til påske.
Så nå er jeg i gang med ei ny lue - det er vel flere i familien som trenger ei ny lue
i disse kalde mars- dager.

Og boka - er jeg kommet halvveis i, den kan anbefales!
 Kvikk- lunsjen - er jeg også halvveis i.
Må nok en tur innom biblioteket og snopebutikken 
før påsken ja.......

En god dag til deg!
Klem fra Bente

4 kommentarer:

  1. Imponert!! Så utrolig flink du er - og for en herlig lue å ha med seg inn i påsken :) Er innom for å ønske deg gode dager - og håper du har det bra :) klem din vei <3

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Ja dette er viktige ingredieser til en vellykket påske;)
    Likte lua jeg;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Klart en må ha påskestrikk! Og påske krim! Skjønner godt at den lua var morsom å strikke, og strikk ivei, de kan jo ikke være vanskelig å bli kvitt. Utrolig flink å spare på kvikk-lunsjen da, en slik varer normalt høyst to minutter! ;o)

    SvarSlett
  4. Oj, det var en skikkelig fin lue! Rett inn på strikkelista mi (sammen med noen andre...)!
    Ønsker deg en riktig fin påske!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...