søndag 17. mars 2013

Gryteklut i posten!

 
Hils på Sigurd Skilpadde!
Han kom i posten fra 
Toirot til meg.


Anledningen er jo Gryteklutringen.
Tema denne gangen var Zooologisk hage eller Utradisjonell.
Denne Skilpadda var jo helt herlig!
Han blir midtpunktet i gryteklutsamlinga mi.


Her er gryteklutene jeg har fått!


Og her er de jeg har heklet.

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger
her i bloggen! Jeg koser meg  leser hver eneste en selv om jeg ikke alltid skriver tilbake til alle!

Ha en fin søndag!
Hilsen fra Bente


3 kommentarer:

  1. Hyggelig at du likte den! Synd du bare har fått tre grytekluter. Men de matchet jo i hvert fall! Kanskje det dukker opp en til etterhvert? Flotte grytekluter du har sendt av gårde, også :-)

    SvarSlett
  2. For en herrrrlig gryteklut ;o)
    Ble glad og trakk på smilebåndet, og det er jo positivt!
    Klem

    SvarSlett

Pelargonia-dilla og oppussing.

Jeg skal innrømme det, jeg lider av pelargonia-dilla.  Grunnen er jo helt klar, det er jo så mange nydelige, forskjellig...