søndag 17. mars 2013

Gryteklut i posten!

 
Hils på Sigurd Skilpadde!
Han kom i posten fra 
Toirot til meg.


Anledningen er jo Gryteklutringen.
Tema denne gangen var Zooologisk hage eller Utradisjonell.
Denne Skilpadda var jo helt herlig!
Han blir midtpunktet i gryteklutsamlinga mi.


Her er gryteklutene jeg har fått!


Og her er de jeg har heklet.

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger
her i bloggen! Jeg koser meg  leser hver eneste en selv om jeg ikke alltid skriver tilbake til alle!

Ha en fin søndag!
Hilsen fra Bente


3 kommentarer:

  1. Hyggelig at du likte den! Synd du bare har fått tre grytekluter. Men de matchet jo i hvert fall! Kanskje det dukker opp en til etterhvert? Flotte grytekluter du har sendt av gårde, også :-)

    SvarSlett
  2. For en herrrrlig gryteklut ;o)
    Ble glad og trakk på smilebåndet, og det er jo positivt!
    Klem

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...