mandag 14. februar 2011

Rosa Februar

På døra til syrommet mitt pleier jeg å ha en quilt etter årstida. Nå måtte jeg ha opp dette bildet som er passelig stort til det.
Stoffene er litt sånn blomster og såtidstemning. Det er kaldt ute, blåser kald vind, de lyse stoffene synes jeg gjør at bildet er tidlig vår.
De satte meg i litt rosa stemning.


Ellers liker storepusen vår å sitte i vinduet og kikke etter andre hannkatter som truer territoriumet hans og se etter småfuglene.
Jeg fant han nesten inni planten min i går.
Og det er jo veldig kjekt å montere bilder sammen, jeg bruker Photoscape, du kan laste det gratis fra nettet.


 Etter å ha gått tur med Frida i den sure vinden var det godt med en god kopp te og fyr på peisen.
I kveld tenkte jeg meg til Skudesneshavn, til Quiltesmia som holder åpen for oss i Haugtussa Quilteklubb siden det er Valentinsday, med stoffer på tilbud og vårens nyheter. Gleder meg !
Ha en fin dag !

3 kommentarer:

  1. Så koselig idé å henge opp forskjellige quilter passende til årstiden :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Monsen ser ut til å være en skikkelig rakker! Med stål i blikket ;o)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, takk for tips om link til Photoscape.
    Riktig god natt.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...