mandag 6. desember 2010

Besøk av firbente venner

Dagens tema : besøk.
                                      
Av en eller annen grunn liker dyra i huset veldig godt å komme på besøk på syrommet eller oppi stoffene mine.
Storepus som er sjefen i huset, er veldig nysgjerrig av seg. Da jeg hadde satt opp alle uglene mine og diverse sysaker for å ha med på ei messe, måtte han midt oppi og ta oversikten.



 Lillepus, som er jente og liker å gjemme seg vekk av og til finner jeg gjerne midt oppi stoffhaugen min. (Hun liker veldig godt hvis jeg ikke har ryddet og alt ligger i en haug)


 Hvis noen i familien har en liten siesta på teppe ute på gresset om sommeren er ikke Frida sein om å legge seg ved siden av. (Og muligens fortrenge oss av teppet.)

Her er noen vi besøkte i sommer.
Som en liten påminning at det skal bli vår og sommer igjen!


Se flere betraktninger om besøk hos Merete her. 

                                             

5 kommentarer:

  1. Søte pusekatter du har og fin vofs også :-)

    SvarSlett
  2. Det var da noen alldeles herlige besøkende. Så ut som de koste seg veldig.

    SvarSlett
  3. Hos meg er det ingen dyrebsøk i lappehaugen, men hadde jeg hatt en eller to, skulle de gjerne se ut som dine og kose seg like mye.

    God tirsdag til deg!

    SvarSlett

Pelargonia-dilla og oppussing.

Jeg skal innrømme det, jeg lider av pelargonia-dilla.  Grunnen er jo helt klar, det er jo så mange nydelige, forskjellig...