søndag 24. oktober 2010

Flyktningaksjonen


Når jeg hører sivert Høyem synge Prisoner of the Road må jeg bare stoppe opp. Stemmen hans er enorm ! Og når inntektene av sangen går til Flyktninge hjelpen er jeg ikke sen om å kjøpe den. Jeg er så imponert over alt det arbeid som legges ned i denne store dugnaden som det kalles, voksne og barn engasjerer seg over hele landet. Lag og foreninger er med og samler inn penger til flyktninger. Kjempeinnsats !



Ellers  dukker det  stadig opp nye ugler hos meg, de er så koselige. Frøken Ulla Ugle liker å pynte se, hun måtte få et hjerte på seg. Kameraten Ulf Ugle syes hun gjør litt mye av seg.
Men de er så kjekke å sy at jeg tror familien øker etter hvert, kanskje det dukker opp en juleugle..


Ha en riktig god og kreativ uke til alle som kikker innom meg !
Og husk Flyktningeaksjonen !

5 kommentarer:

  1. Dessverre er det mange som lider ille rundt om i verden. Jeg er glad for at vi i alle fall kan hjelpe noen av dem.

    Uglene er kjempesøte:)

    Ha en riktig fin uke.

    SvarSlett
  2. Ja det er godt å få være med å gi. I år var vi oppmodet til å gi litt ekstra. Var i en 60-årsdag nylig og jubilanten ville ikke ha gaver men at vi ga litt ekstra til aksjonen idag. Ideen var jo genial og vi tok utfordingen på strak arm.
    Herlige ugler!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Koselige ugler du har laget! Likte godt den med de lange øyenvippene. Søt.

    SvarSlett
  4. Det var noen riktig sjarmerende ugler!

    SvarSlett
  5. For noen herlige ugler du lager.:)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...