lørdag 31. juli 2010

Aktiviteter i julisola

Jeg holder på med et stort teppe i glade farger, men det er vanskelig å sy når det er så mye stoff. Sola skinte så jeg dro dermed symaskin og remedier ut. Det er godt med et stort bord da.  Jeg fikk sydd teppet sammen og med litt hjelp satt vatt og bakstykke på. Kommer tilbake til teppet når jeg får quiltet det.........

Frida spiser is ! Dette er noen dager siden, det var nydelig vær så vi dro på båttur og spiste is sammen.

Det var godt vi koste oss i varmen da for nå øser regnet ned igjen.


3 kommentarer:

  1. Ser ut til å bli et flott teppe, holder på med et sengeteppe til minstejenten..i forskjellige nyanser av lyse ensfarvede stoff. Ser jammen ut som Bente'ne har samme symaskin også C",)
    Is må en ha..om en er hund eller sydame.
    Bente

    SvarSlett
  2. Blir spennande å sjå teppet ferdig, ser fint ut.
    Eg må berre få sei, at eg og har denne Husquarna maskina :-)

    SvarSlett
  3. Dette ser fargerikt og freskt ut,,,,,typisk sommer aktivitet...
    Lykke til med ferdiggjørelsen....gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    ha en fin søndag videre.
    Anne

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...