tirsdag 26. april 2016

Vårlig stitchery


I dag har det vært en nydelig dag hos oss.
Jeg benyttet dagen til å sitte ute i sola 
og sy.
Jeg har hatt dette prosjektet liggende lenge
men nå er anledningen her til å gjøre det ferdig.





Nå er det kjekt å sy på disse søte motivene.


Dette motivet kjenner jeg meg veldig godt igjen i! 





Hagemotiver passer godt nå.


Stemorsblomstene har hatt det kaldt nå, 
de vil ha sol og varme for å trives !
Påskeliljene står flott.

 Nokre ganger snør det i april.
Nokre gongar gjør det vondt i april. 
Nokre gongar blør det i april. 
Nokre gongar er det perfekt i april.

 Frode Grytten

Ønsker deg en fin utgang av april
(håper det minker på snøen nå)
og en flott start på Mai!

Hilsen fra Bente 





5 kommentarer:

  1. NYDELEG VÅRSYSEL!

    NO TRENG EG VÅR :-)

    SvarSlett
  2. Herlig vårbroderi du holder på med. Ja, nå vil vi ha helt vår og ikke mere snø. Fint dikt! :-)

    SvarSlett
  3. Fine broderier i vårsola gjør noe med humøret. :)

    SvarSlett
  4. Så koselige broderimotiv! Vi får håpe vårsola slår til for fullt i mai!

    SvarSlett
  5. Ja der har du mange fine broderier, kos deg og det blir fint å se det ferdig :-)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...