Vårlig stitchery


I dag har det vært en nydelig dag hos oss.
Jeg benyttet dagen til å sitte ute i sola 
og sy.
Jeg har hatt dette prosjektet liggende lenge
men nå er anledningen her til å gjøre det ferdig.





Nå er det kjekt å sy på disse søte motivene.


Dette motivet kjenner jeg meg veldig godt igjen i! 





Hagemotiver passer godt nå.


Stemorsblomstene har hatt det kaldt nå, 
de vil ha sol og varme for å trives !
Påskeliljene står flott.

 Nokre ganger snør det i april.
Nokre gongar gjør det vondt i april. 
Nokre gongar blør det i april. 
Nokre gongar er det perfekt i april.

 Frode Grytten

Ønsker deg en fin utgang av april
(håper det minker på snøen nå)
og en flott start på Mai!

Hilsen fra Bente 





Kommentarer

  1. NYDELEG VÅRSYSEL!

    NO TRENG EG VÅR :-)

    SvarSlett
  2. Herlig vårbroderi du holder på med. Ja, nå vil vi ha helt vår og ikke mere snø. Fint dikt! :-)

    SvarSlett
  3. Fine broderier i vårsola gjør noe med humøret. :)

    SvarSlett
  4. Så koselige broderimotiv! Vi får håpe vårsola slår til for fullt i mai!

    SvarSlett
  5. Ja der har du mange fine broderier, kos deg og det blir fint å se det ferdig :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg