søndag 17. mai 2015

Hurra for 17 mai!


I dag har vi hatt en kjempefin

17 mai !

 selv om værmeldingen varslet tunge skyer og regn.

Selv om det var litt kaldt, var himmelen klar og
 sola framme under hele barnetoget.



Her et bilde av undertegnede og datter
i bunad,
jeg i sundhordalandsbunad 
og hun i rogalandsbunad.
Og selvsagt måtte Fridavofsen vår
bli med på bilde!


Her er to gullunger i såpeboblekrig,
det var visst godt å få av bunaden og ta seg litt ut!


Ønsker alle følgere og andre som kikker innom bloggen en fin mai videre!!

Hilsen fra Bente

4 kommentarer:

  1. Så koslige 17. mai bilder. Kjekt å ha på bunad på 17. mai, men tror både store og små syns det er deilig å få den av. Ja, vi var heldig med været i dag. Jeg var i byen og så folketoget, og vi hadde også sol. :-)

    SvarSlett
  2. Herlege mai bilder!

    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte bunader! Lurer på om også jeg kunne hatt en sunnfjordbunad jeg. Min morfar kom visst fra en øy som heter Fjeldberg. Er det noe kjent med det navnet, tro?

    SvarSlett
  4. Hei Bente;)
    Så flotte dere er i bunadene deres. Bunader er veldig fint, men jeg tror jeg må være enig med de små om at det er godt å få den av utpå dagen;) Herlige bilder så såpebobleblåsende små.
    Vi hadde en koselig 17.mai med barn, svigerbarn +++ til middag. Alltid like koselig.
    Tusen takk for at du trofast legger igjen kommentarer på bloggen min. Formen min har vært veldig opp og ned denne vinter og våren samtidig som jeg prøver å fullføre videreutdanning. Så det er lite energi igjen. Satser på at det kommer seg litt igjen ;)

    Ønsker deg fine maidager ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...