søndag 2. mars 2014

Vår på syrommet


Nå er det mars og vårstemning på syrommet!
Pelargoniestiklinger er satt
og skal bare stå og godgjøre seg
i vinduene.
Vårlige stoffer har jeg funnet fram
til inspirasjon.


Vinduene er mot sør så lyset står deilig inn på formiddagen.


Jeg har hatt en aldri så liten våropprydning
og fått litt mer system i sysakene.
Jeg er jo en sånn boksefreak
og liker pynte med dem.


Mens jeg ryddet fant jeg
et par bokser som jeg har tatt vare på.
Dette er en valnøttboks og en stratoskjeksboks
som måtte få en ansiktsoppløftning.


Innimellom stoffene fant jeg også en bunke glemte, 
oppskjærte stoffer, 4 x 4 inch.


Jeg måtte leke meg med å legge dem sammen,
får se om det kan bli en ny vårduk.


Det er så godt at det går mot lysere tider og plantetid igjen!
Ønsker deg en fin marsuke !




7 kommentarer:

  1. Kjekt når ein får tid til litt opprydding.
    Herlege vårlige bilete @-}--

    klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder! Du har det trivelig! Våren har kommet lenger hos deg enn her, nå lengter jeg etter sol og litt mer varme i lufta. Nyt mars måned!

    SvarSlett
  3. Deilig at dagene blir lengre.....lengter etter våren nå, lenge siden vi har hatt sol her......Rydde på syrommet burde jeg også gjort, det får jeg gjøre en annen gang..... Ha en super uke.

    SvarSlett
  4. Deilig og lyst på syrommet ditt! Ja, deilig at det blir lysere, kunne bar sola også stikke fram! Den har ikke sett særlig mer enn en håndfull dager siden nyttår! Koselig med stikninger i vinduet syrommet!
    Kos deg med våren!

    SvarSlett
  5. Herlig når det går mot lysere tider.Jeg får gjøre som deg å få pelargonien inn i lyset.
    Morro med vårlige stoffer.God uke til deg også!

    SvarSlett
  6. Så inspirerende bilder!
    Jeg liker også bokser av alle slag, så vakre du gjort dem:)
    Alle de fine stoffene gjorde at jeg fikk lyst til å sette i gang med et nytt syprosjekt...

    Ønsker deg en strålende søndag!

    SvarSlett
  7. Superinspirerende ;o) Blir glad av bildene dine! Klem

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...