tirsdag 7. januar 2014

Nytt år!


Godt nytt år !
Nå er vi faktisk ei uke ut i januar,
og jeg har ikke vært særlig på bloggfronten i det siste.
Men nå er det på tide å oppdatere litt!

På kjøkkenet har jeg ryddet vekk alt det røde
og funnet fram blått og gult.


Etter jul må klarer jeg ikke å motstå disse primulaene,
friske og fine i fargen.


Jeg er også glad i fine kopper,
og her er yndlingskoppen min.


Den er god å drikke caffe-latte av!
Brikkene jeg fant fram er sydd for flere år siden,
stoffet er skikkelig kjøkken-stoff
som passer til blå-tingene mine.


Ellers er det helst strikkepinnene som går for tida,
teppet fra forrige innlegg ble ferdig
og henger på stolen, mykt og deilig.
På pinnene nå er en genser som dattera skal få,
det er en retro-genser fra Dale
i ny oppskrift.


Garnet er Royal Alpakka,
mykt og deilig.

Og - i dag har jeg hatt lillegutt på besøk,
1 år er han blitt nå,
sjarmøren i familien!
I full fart hele tida.


Ønsker deg som besøker meg en riktig fin uke videre!

Klem fra Bente

2 kommentarer:

  1. Hei, så koselig blogg,Bente!! Dei koppane og den blå mugga frå Green gate har eg også, såå fine:) kos deg med strikkinga, du e så flink! Klem frå Kristin på jobb!!

    SvarSlett
  2. Det ser ut til at du har en koselig start på det nye året på mange måter;) Håper du får et fint og kreativt år!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...