lørdag 1. desember 2012

1.Helg i advent


1 desember og advent!
Jeg har kost meg med å lage
advent i huset.

I stua går deti lilla,
fram med quilta løpere 
fra i fjor og forfjor.


Denne løperen sydde jeg for to år siden.
Det er et AnnaKa - mønster.
Flere bilder ser du her.

Tulipanene spretter ut med en gang,
vi fyrer i ovnen så det blir varmt og godt ja!


På kjøkkenet derimot har det røde kommet fram.


Svibler er kommet i hus.


Og denne røde frøken-engelen er kommet
på plass for å passe på kaffen og
sjokoladen som er kommet
på bordet.


Nå skal jeg og Frida ut i snøen,
skikkelig adventsstemning!
Senere skal jeg på julemarked her i Haugesund,
 det er skikkelig mange boder her nå.
Kommer nok med referat!

Ønsker deg en flott 1. søndag i advent!
Hilsen Bente

4 kommentarer:

  1. Koselig adventsstemning. Hyggelig tid vi går inn i nå!

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet, og godt å høre at flere blander litt julefarger inn i adventstida;)
    Jeg har treet pyntet, men ikke fått opp adventsstaken..her går det på en snurr;)
    Ha ei trivelig adventstid videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så flott du har pyntet! Tulipanene står så godt til den flotte duken!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...