lørdag 1. desember 2012

1.Helg i advent


1 desember og advent!
Jeg har kost meg med å lage
advent i huset.

I stua går deti lilla,
fram med quilta løpere 
fra i fjor og forfjor.


Denne løperen sydde jeg for to år siden.
Det er et AnnaKa - mønster.
Flere bilder ser du her.

Tulipanene spretter ut med en gang,
vi fyrer i ovnen så det blir varmt og godt ja!


På kjøkkenet derimot har det røde kommet fram.


Svibler er kommet i hus.


Og denne røde frøken-engelen er kommet
på plass for å passe på kaffen og
sjokoladen som er kommet
på bordet.


Nå skal jeg og Frida ut i snøen,
skikkelig adventsstemning!
Senere skal jeg på julemarked her i Haugesund,
 det er skikkelig mange boder her nå.
Kommer nok med referat!

Ønsker deg en flott 1. søndag i advent!
Hilsen Bente

4 kommentarer:

  1. Koselig adventsstemning. Hyggelig tid vi går inn i nå!

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet, og godt å høre at flere blander litt julefarger inn i adventstida;)
    Jeg har treet pyntet, men ikke fått opp adventsstaken..her går det på en snurr;)
    Ha ei trivelig adventstid videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så flott du har pyntet! Tulipanene står så godt til den flotte duken!

    SvarSlett

Pelargonia-dilla og oppussing.

Jeg skal innrømme det, jeg lider av pelargonia-dilla.  Grunnen er jo helt klar, det er jo så mange nydelige, forskjellig...