torsdag 1. desember 2011

Advents Give Away

Adventstid er en fin tid å feire på! Jeg feirer over 30500 besøk i bloggen med en adventsgiveaway!
Jeg har jo alltid likt å sy,strikke og skape noe med hendene, så det falt naturlig å lage en håndarbeidsblogg. Men jeg visste ikke at det skulle bli så kjekt å blogge! Etter hvert føler jeg at jeg kjenner mange av dere! Det er alltid så koselig å ta en runde og bli  inspirert og imponert over alle de kreative bloggene her.


Men nå til fakta!
Jeg har rotet rundt på syrommet mitt
og funnet litt forskjellig til give awayen.
Noen syting, litt garn, en julepung og et hjerte blant annet.
Det blir 3 trekninger - hver mandag i adventstida.

Så bli med !
Det blir 1 lodd for kommentar
2 lodd hvis du også deler give awayen på din blogg,
Ta gjerne med bildet over med.
Du kan også være med hvis du ikke har blogg,
men husk å skrive mailaddresse da!
Husk også å skrive hvor mange lodd du tar!

Gleder meg til dette!
Lykke til!!

Adventshilsen fra Bente

58 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med på adventsgiveaway (puh...langt ord). Spennende! Deltar med to lodd.

    SvarSlett
  2. Jeg er med, tar to lodd (hvis det holder at jeg legger lenken på siden istedet for å skrive et eget innlegg).

    SvarSlett
  3. Så koselig. To lodd på meg! =) Og er akkurat like begeistret over hvor morsomt det er å blogge. =)
    Ha en fin kveld. Klem ToneB

    SvarSlett
  4. Så hyggelig - og en veldig flott giveaway. Jeg er helt klart med - 1 lodd!!!

    SvarSlett
  5. Hei Bente;9
    Deltar gjerne på din Give Away.
    To lodd på meg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  6. Klart jeg blir med :) Er følger og linker til deg!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Dette blir spennende, deltar gjerne.
    Blir ett lodd på meg da :-))

    SvarSlett
  8. Det gikk litt fort i stad, ser at det er kommentar og link - det blir to lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Spennende med Give Away, flotte ting. Håper jeg vinner, det blir bare 1 lodd på meg. Vet ikke hvordan jeg deler linken på min side, jeg er følger på bloggen din :o)

    SvarSlett
  10. Gratulerer. Eg blir med med to lodd. Klem Jofrid

    SvarSlett
  11. Vil gjerne vere med, to lodd til meg.

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med med et lodd.
    Ha ei trivelig adventstid!

    SvarSlett
  13. Dette vil jeg også være med på. HAr lagt inn link og bilde i sidebaren min så jeg tar 2 lodd:-)

    SvarSlett
  14. Jeg blir med på 1 lodd, og håper det er et vinnerlodd;)..så flotte premier!
    Kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  15. Såå moro!!! Jeg er med med 1 håpefullt lodd!! God adventstid til deg:-) Klem Ruth

    SvarSlett
  16. Kjempefin Give-away! Jeg tar 1 lodd!

    SvarSlett
  17. Hei. Har lest litt på bloggen din. Liker det jeg ser!! Jeg vil gjerne bli med på give awayen din og tar mer enn gjerne ett lodd. Jeg har også en gi bort i desember. Kom innom og kommenter så kan du vinne noen glassengler jeg har laget. Alt godt til deg og dine!! :)

    SvarSlett
  18. Så koseleg, og så flotte premiar :) Det blir 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  19. HeiEg liker spenning i hverdagen,så eg er med på din advents-give away,1 lodd på meg.
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne være med -et lodd på meg! Å "reise" i Blogglandia er alltid inspirerende!

    SvarSlett
  21. Klart eg er med! Tar tri lodd ;)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  22. Så morsomt med en giveaway i adventstida :-) Klart jeg blir med. Flotte ting du gir bort.

    Blir to logg på meg. Legger til link et sted på siden min :-)

    Ha en super kveld.

    SvarSlett
  23. Advents-give-away er alltid like koselig....
    Prøver lykken jeg også...

    klem
    HegeT

    SvarSlett
  24. Kommenterer gjerne følgende: Ja, takk, fingrene krysset for vinnerlykke;-)

    SvarSlett
  25. Så gøy med en anvedt give away,,,,,
    Jeg er med.
    Klem Anne

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med i din advents-give-away!
    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  27. Så kjekt! Klart eg vil være med - eg liker til deg og takke rfor muligheten - ønsker deg en flott advendstid ;O)
    klem

    SvarSlett
  28. Så koselig advents give away! Blir gjerne med her, har linket til deg på bloggen min så da blir det 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  29. Nej hvor spændende - jeg vil super-gerne være med. 1 lod til mig.

    SvarSlett
  30. Så gøy, blir gjerne med. 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  31. Eg prøver lukka med 1 lodd;o)

    Solklem

    SvarSlett
  32. Jeg blir med :O) 3 lodd på meg , tvi ,tvi og krysse fingre :O)
    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  33. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  34. Jeg telte feil og fikk ikke til å rette, derfor ny kommentar. Jeg skal jo ha 3 lodd!

    SvarSlett
  35. prøver meg med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg vil svært gjerne være med!
    Legger en link på bloggen min :o)

    SvarSlett
  37. Jeg tar 1 lodd.
    Jättefine julesaker du har til Give-away.
    Også har bloggen din blitt så fin.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  38. Dette vil jeg gjerne være med på:) Koselig blogg og koselig gave! Jeg kommenterer og lenker, det skulle bli 2 lodd.

    klem :)

    SvarSlett
  39. Hei Bente!Flotte gaver i Give-away,tar gjerne ett lodd.

    SvarSlett
  40. Tek 1.lodd eg :-)

    Flott 2.søndag i Advent!

    SvarSlett
  41. Eg vil meir enn gjerne vera med ;o)

    SvarSlett
  42. Så spennende da :-) og gratulerer så mye. Tar 2 lodder, linker i bloggen min. Lykke til med trekningene og ønsker deg en strålende adventstid.

    SvarSlett
  43. Eg prøver gjerne lukka med så flotte gevinster.
    1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  44. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  45. Så klart eg er med på din flotte giveaway:-) 3 lodd på meg. Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne medc og trekker
    et lodd her.
    Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  47. Hei :)
    så koselig blogg du har! titter litt rundt her inne hos deg,så utrolig mye flott!
    slenger meg på med et lodd her :)
    legger meg til som følger også, for jeg syns du hadde en så koselig og fin blogg :) klem fra Olea

    SvarSlett
  48. Jeg vil være med! 1 lodd til meg:)

    Hilsen
    Charlotte (charlotte.andersen29@gmail.com)

    SvarSlett
  49. kanskje det var her jeg skulle ta lodd :) Tar 2 stk. jeg :)

    SvarSlett
  50. Altid hyggeligt at kikke ind på din blog. Dejligt inspirerende.
    Mon jeg kan nå at snuppe et lod til dine fine trækninger i adventstiden?

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne delta med et lodd.'klem Anne

    SvarSlett
  52. Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  53. Jeg vill gjerne ha et lodd :-)

    SvarSlett
  54. Så kult - jeg så først din give away nå, men jeg blir gjerne med :O)

    SvarSlett
  55. Flott giveaway. Har delt i sidebaren i bloggen min :-)

    SvarSlett
  56. Fin giveaway, så eg tar ett lodd hos deg. Ønsker deg god jul!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...