lørdag 5. november 2011

Heklet baby/dukketeppe


I dag fikk frøken Isolde lufte seg. 
Hekleteppet som jeg har holdt på
med i sommer og høst 
ble ferdig og måtte foreviges.


Faktisk var det oppholdsvær så teppet kunne foreviges ute.
Det er heklet i bølgemønster

 
Med sommerens siste blomster



Dukkesenga har jeg selv hatt da jeg var liten, den er slitt
og har blitt spikret sammen på nytt flere ganger.
Jeg har lurt på å male den hvit, men den har liksom sin sjarm som den er også.

God lørdag til alle som kikker innom meg!!
Hilsen Bente



10 kommentarer:

  1. Nydeleg alt saman, dukka, teppet og senga.

    Du har brukt delikate, fine fargar!

    God helg!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Så koselig!!
    Lekre farger i bølgeteppet, jeg er omsider snart ferdig med mitt...
    Ønsker deg en flott helg! :-)

    SvarSlett
  3. Nydeleg teppe, i herlege fargar!!!
    Senga var flott, den misser litt av sjarmen om den blir malt ;-)

    SvarSlett
  4. Det ble et fint teppe som passer godt sammen med dukken og sengen :)

    SvarSlett
  5. Herlig teppe i delikate farger! :)

    SvarSlett
  6. Så flotte farger på det teppet. Heldige dukken!
    Ble jo rene sommerbildet dette. =)
    Ha en fin blogguke. Klem ToneB

    SvarSlett
  7. Nydelige farger på det flotte teppet.
    Dukkesengen må du ikke gjøre noe med ,den er jo bare så sjarmerende.
    Tenk ..blomster fra hagen i november..herlig!
    ha en fin kveld.
    klem Anne

    SvarSlett
  8. Åh så koselig alt sammen:) Kjempefint!

    SvarSlett
  9. Så nydelig dette teppet ble.
    Klem

    SvarSlett
  10. Herlig teppe. Skulle önske jeg kunne hekle slik. Flotte farger.

    SvarSlett

Pelargonia-dilla og oppussing.

Jeg skal innrømme det, jeg lider av pelargonia-dilla.  Grunnen er jo helt klar, det er jo så mange nydelige, forskjellig...