onsdag 10. august 2011

Sildajazz og blomster

Så er Sildajazzen i gang her i Haugesund!
Mye bra musikk og
 liv og røre i byen,
både for barn og voksne.




Etter at vi hadde hatt en tur i byen
hadde jeg en kveldstur i hagen.


Lavendelen er på hell, 
men jeg klippet ned endel.
Kanskje jeg kan sy noen små poser
til å ha tørket lavendel i?


Jeg husker jo aldri navn
på rosene mine,
men denne er nydelig
og dufter svakt, men nydelig.


Det mørknet mens jeg gikk der
og knipset bilder,
så bildene ble ikke så bra.
Men jeg syntes dette bildet 
ble nå litt tøft også,
skjelvende i augustkvelden.

Nyt de siste sommerkveldene
mens du kan!

4 kommentarer:

  1. Kan tenke det svinger i byen ja!
    Håper været holder seg like fint som i dag.
    En spasertur i tusmørket i hagen gir fin stemning og en føler på både lavendel og roseduften ekstra godt..
    Ha en fin kveld !
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Sildajazz er sikkert svingende bra;)
    Her skinner kveldssola godt, så tempen kom seg mot kveld...i ly i solveggen:O)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Kjekt med sildajazz,kos deg i hagen og med jazz.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...