fredag 8. juli 2011

På tur i juli-natta


I går kveld var det en nydelig kveld her hos oss. Varmt og fint, vi gikk kveldstur rundt Haraldsvang eller Vangen som vi kaller vannet nord i Haugesund.


Vi traff på familien Svane. De hadde visst en kveldstur de også. Hele seks unger å passe på og brødfø, det er nok travelt.


Gåsefamilien hadde det også travelt med å ta kveldsstellet.


Pusse fjærene er viktig.


En nydelig kveld som jeg skal huske når høststormene setter inn.
Nå har jeg ferie, men pc`en blir med på landet så da blir det nok noen blogginnlegg i ferien også.
Jeg klarer ikke la vær, det er så koselig å følge med på bloggene rundt omkring, samtidig som jeg stadig finner ny inspirasjon i naturen og i håndarbeidet mitt til nye innlegg.

 Ha en fortsatt fin sommer!!


4 kommentarer:

  1. Så flott kveldstur med koselige Svaner :o) Her hos oss er det også mye Svaner og de er jo så skjønne.

    SvarSlett
  2. Koselige bilder av en koselig familie. Ser du har hatt en kjempefin dag, håper du får flere slike fine dager:-))

    SvarSlett
  3. Så koselige sommerbilder;)
    Svanene er så nydelige!!
    Jeg nyter ferie, litt hjemme og litt på hytta. Så godt å ikke ha altfor mange planer(enda).

    God ferie til deg;)
    Sommerklem;)

    SvarSlett
  4. Vakre bilete! Eg har også ferie, men ikkje så lett å leggja frå seg dataen likevel;) Men roar litt ned og publiserer dikt berre når eg føler for det:) Nyt ferien og ha det kjekt!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...