søndag 12. juni 2011

Innrømmelse

Ja, jeg må innrømme det. Jeg har vært på slang. Jordbærstiklingslang. Jeg gikk forbi en plass hvor det var små markjordbærplanter som hadde forvillet seg utenfor et gjerde.
Hmm.... min mamma sa alltid at stiklinger skulle stjeles hvis for å bli fine.
Som sagt så gjort, nå står det en fin liten tue som jeg forventer skal formere seg mer......

Noen stemningsbilder fra hagen i Trovåg. Afrodite figuren er kommet ut for sommeren.
Vi var i Polen i fjor, der er slike figurer mye billigere enn her hjemme. Så hva tror dere ble med oss hjem i bilen - jo denne herlige dama og et fuglebad blant annet.
Når det regner og kommer vann oppi blir det rødt der det er vann. Jeg hadde ikke roseblader å ha i vannet til pynt, så det ble bare noen små forglemmeiei.

Pinse- hilsen fra

3 kommentarer:

  1. Jeg har også lært at man skal "stjele" stiklinger. Smaken av markjordbær er skikkelig sommer. Ha en fortsatt god Pinse!

    SvarSlett
  2. Klart de må stjeles:O) Gikk forbi en valmue utenfor et gjerde idag, like før jeg tok den, jeg også:)
    Flotte hageskulpturer!!
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Markjordbær på strå er en av barndomsminnene mine.
    Flotte skulpturer!

    Ha en fortsatt god pinse.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...