mandag 23. mai 2011

Lek

Ny uke og nytt mandagstema hos Petunia !
I dag er det lek som er tema.
Jeg leker meg med bilder jeg har tatt og det er gøy!


Det ble resultatet etter at dette bildet ble 
tatt med inn i photoscape.


Her er et annet lekeprodukt:


Når jeg først begynner kan jeg sitte lenge og leke
med bilder i all slags fasonger.

Men nå er det tid for tur !
Det er litt av alt her hos meg nå, vind,sol og regn.
Men det er flott å gå ute i naturen nå i mai.

Tusen tusen takk for mange fine
kommentarer i forrige innlegg!!


8 kommentarer:

  1. Det finns hur många möjligheter som helst att leka med sina bilder i olika fotoprogram.. riktigt kul att leka ibland.. du har lekt och jag tycker till.. Härligt, kanon :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder. Det er virkelig gøy å "leke" med bilder :D

    SvarSlett
  3. Bilderedigering er gøy og en artig lek for oss fotogale!
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  4. Lekent og flott. Lekre bilder.

    SvarSlett
  5. Øverste bilde var vakkert,,,,det burde du bruke til noe,,,,
    Anne

    SvarSlett
  6. Så fine blider! Og en kan jo si at fuglen leker seg over havflaten... ;)

    SvarSlett
  7. Veldig gøy å leke med bilder! Fine resultater også.

    SvarSlett
  8. Sjovt at lege med billederne.. og fine resultater du viser.. :-)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...