søndag 6. mars 2011

Vi feirer gull !


Gull, bronse og boller!


Det er situasjonen  i dag, vi har sittet og fulgt Petter, Tor Asle og de andre vm-gutta på femmila, og for en stemning! Selv om jeg sitter hjemme i sofakroken synes jeg det er så flott å se disse flotte guttene og jentene ta gull som det hosjer etter !
Heklenåla går helt varm her hos meg.


Etter å ha gått en god tur i det fine vårværet, fulgt skiVM,  kommet et stykke videre i antall heklebrikker ( og spist fastelavensboller .....mmmm ) har det vært en veldig fin søndag !


Ha en fin uke !




3 kommentarer:

  1. Ja, det var en flott VM-dag vi opplevde fra sofakroken i går. :-) Bollene så supergode ut og heklingen går det unna med, ja. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. De bollene der så IKKE noe gode ut...De ville jeg sendt rett ned til Porsgrunn...hehe...Åhhh, jeg elsker gjerbakst så boller kunne jeg levd på i maaaange uker.
    Ha en finfin mandag.

    SvarSlett
  3. Heisann. :) Tusen takk for besøket og så trivelig at du vil være med på GI BORT`n på bloggen min. Her hos deg var det mye fint å se..kommer igjen til deg. Mange hilsener fra Merethe

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...