torsdag 13. januar 2011

Januarprosjekter


Jeg har jo alltid flere prosjekter på gang samtidig. 
Av og til blir det for mye, det er jo så mye kjekt å sy, 
strikke eller hekle........
Her er det jeg holder på med nå. 
Eventyrteppet til AnnaKa går sin gang, nå er det 
kanten rundt jeg holder på med.
Jeg syr for hånd rundt applikasjonene,
jeg synes det er kjekkest selv om det er mye arbeid.

Her er Prinsessen på erten.
Men så fikk jeg noen nye mønster i julepresang av mannen i huset!
Jeg måtte jo bare begynne å sy en av de. 
Solhattjenta ba om å bli sydd.

Det blir nok en ny duk av disse søte jentene.


Så var det dette garnet som lå der og fristet da.
Jeg måtte bare prøve hvordan mønsteret ble, 
det er så lett å ta til et strikketøy når jeg ser på TV.
Sokker er kjekt å ha på lur, til småpresanger og slikt.

 Her er noen av posene jeg har fått dilla på. Lette å sy og med et bilde på  så  er det også  kjekke presanger.

Så arbeidsledig blir jeg ikke.
Jeg tenker at det er flere enn meg som har mange
prosjekter på gang samtidig ??
Ha en kreativ dag !


4 kommentarer:

  1. Åhhh, neiiiii da, her kjenner jeg meg ikke igjen gitt. Her er ALLE prosjektene ferdige....NOT!!!!!
    Dette er vel noe vi alle har til felles tror jeg. Prosjekter som ikke blir ferdige før neste er i gang. Men hvorfor er det slik mon tro?? Vel, jeg grubler ikke mer over det, men hiver meg ut i nye prosjekter til stadighet. Nå er jeg inni "veggteppe-dilla" så da rir jeg på den bølgen så lenge jeg bare kan.
    Koz deg med alle prosjektene dine. En vakker soldag blir de nok ferdige skal du se.
    Klemz fra Sissel.

    SvarSlett
  2. Mye fint du holder på med. Likte spesielt mønstrene med prinsessen på erten og jenta med blomsten :)

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen, ja. Det er jo så mye flott å lage, mange fristende mønstre å se.
    Lykke til videre med Eventyrteppet, og resten av prosjektene dine.
    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  4. ÅH! DEN var virkelig SKJØNN den med prinsessa på erten!!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...