onsdag 8. desember 2010

En hvit onsdag med himmelsk bilde


Det er en hvit onsdag      hos Merete i dag.Jeg har
også vært på jakt etter    det hvite, og det var 
ikke vanskelig for her  har det snødd i dag. 
Jeg har putlet inne,sydd noen små nesten 
hvite punger. Jula nærmer seg og jeg
har samlet endel hjerter
rundt om i 
   huset.


Jeg fant et bilde fra i fjor vinter som blir mitt bidrag 
til Petunia denne onsdagen. Jeg fikk foreviget solnedgangen 
på utsikten over huset vårt. En flott utsikt ut over
Haugesund  by med sola som går ned i vest.
Se flere himmelske bilder her. 

                                   

8 kommentarer:

  1. Så lekre ting du har sydd. Bildecollagen og det himmelske bildet er kjempeflotte.

    SvarSlett
  2. Sååå vacker och fin solnedgångsbild!
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  3. Vacker solnedgång och så fint med den alldeles vita snön.

    SvarSlett
  4. Et flott himmelbilde og nydelige hjerter! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Nydelig himmelbilde og fine ting du har sydd.
    Ønsker deg en fin torsdag :O)

    SvarSlett
  6. Nydelig komponert bilde.

    hilsen fra Texas, hvor det fortsatt er grønt og mildt

    SvarSlett
  7. De små hvite lappesakene og de røde hjertene ser kjekke ut, - godt jobba.

    Vinterbildet gir rett inntrykk av stemninger på denne tiden av året.
    God torsdag til deg!

    SvarSlett
  8. Vakkert himmelbilde og fint julecollage fra deg!
    Kjekt at du ble med på denne ukes "HIMMELSK"!! Her hos meg er vi ikke tilbake til normalen igjen, dessverre, så dette blir bare en kort hilsen fra meg.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...