søndag 17. oktober 2010

Høstlige sysler


Tusen takk  for alle de gode ordene etter det forrige innlegget mitt !!
Det varmet langt inne i hjertet mitt, det er godt å ha dere å dele tankene med!

Nå om høsten synes jeg det noe så godt å ha et strikketøy!  Bare la fingrene gå av seg selv, det gir en egen avkobling og kanskje litt meditasjon? Strikkemeditasjon - det går veldig fint når det ikke er så mye mønster å strikke.  Jeg fant en fin oppskrift på en genser med rundt bærestykke, det synes jeg er så greit. Mønsteret er fra Dale Garn, jeg strikker med  garnet Falk.



 Høst er jo også eplekaketid. Med gode norske epler , servert lunken og med litt kremfløte til ...mmmm !
Ha en riktig god uke !!

2 kommentarer:

  1. Åhhh, den som kunne strikke du. Den genseren var råflott. Og en eplekake er vel ikke å forakte. YAMMI!!!!
    Ha en strålende mandag.
    Hilsen Sissel.

    SvarSlett
  2. Varm eplekake med krem er noe av det beste jeg vet...Nam, nam, den så virkelig god ut, og ingenting er vel bedre enn norske epler.

    Strikketøy er et must for meg! Jeg kan ikke tenke meg en dag uten strikking:)
    Kos deg med det, genseren blir flott!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...