onsdag 30. juni 2010

Tab for alt ikke lysten til at gå. Jeg går mig hver dag det daglige velbefindende til og går fra enhver sygdom; jeg har gået mig mine tanker til, og jeg kender ingen tanke så tung, at man ikke kan gå fra den. Når man således bliver ved at gå, så går det nok.                  Søren Kierkegaard

Frida og jeg  gikk langs sjøen her i Haugesund i kveld, det var så fin luft ute. Passelig varmt å gå, deiligt å se utover sjøen. Vi havnet helt ute på Kvalen, ved fyrlykta. Det er noe som skjer når jeg går slik , jeg føler det akkurat slik som Kierkegaard beskriver det. alle tanker blir lettere og jeg føler meg som ny etterpå !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...