mandag 1. august 2011

Trekning av give away


Hurra!
Da har jeg hatt flere enn 20000 besøk på bloggen min!

Trekning er foretatt og vinneren ble :
Hanne med den kjempekoselige bloggen

Det var så mange som 132 lodd med, så jeg bestemte meg for å legge til et par trøstegevinster.

Den ene ble GNIST med den fine bloggen ved samme navn,
den andre ble Bodil med den fine bloggen Handarbeidsglede.

Gratulerer til vinnerne!
Det har vært kjempekoselig å ha denne give awayen, mange nye dyktige bloggere å bli kjent med!

Tusen takk for at dere følger meg
og gir tilbakemeldinger,
det er det som 
gjør at det så kjekt å blogge !!!





7 kommentarer:

  1. Congratulations to the lucky winners and to you, dear, for the lovely and helpful candy you shared with all of us! Kind God bless you! :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinnerne :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  3. Grattis til vinnerne. =)
    Ha en fin bloggeuke. Klem

    SvarSlett
  4. Jippi, så utrolig spennende. Gleder meg til pakke i posten.Tusen takk for att du laget denne flotte giveawayen for oss. Ha en fortsatt fin uke:-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige vinnere!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til dei heldige vinnarane, og gratulerer til deg som har hatt så mange besøk i bloggen :)

    SvarSlett
  7. Ja gratulerer med de to flotte vinnerene.
    Og så flott at du blir med på mitt lotteri, klem Marit.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...