lørdag 23. april 2011

Påskestemninger

Vi har en alldeles nydelig påske,
sola skinner, varmt er det og jobber gjør vi!
Ja, med litt forskjellig. Mannen har skiftet tak og malt på "fuglehuset", dvs boden med masse rot,
planteredskaper og slikt.
Jeg holder på med fordypningsoppgaven
til billedterapistudiet mitt. Ser slutten på den nå!
Skal leveres på torsdag.
Så nå tar jeg påskefri og koser meg med litt blogging.


Frida blant gule påskeputer.


Jentene mine Tonje og Frida
koser seg i påskesola.
Ihvertfall den ene, 
Frida måtte finne skyggen tilslutt.


Jeg har påskebroderiet med meg.

Ha det flott  i påskesola!


4 kommentarer:

  1. Deilig med sol og varme. Skal bli spennende å se løperen din ferdig. Samme motiv, men de blir nok ulike alikevel. God påske!

    SvarSlett
  2. Koslige bilder. :-) Nydelig datter du har!

    Ha en fortsatt fin påske!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. For en koselig påske du har;-) Og flotte jenter. Ha fortsatt fine dager! Klem

    SvarSlett
  4. Det var så morsomt å se denne lille vasen din. Jeg har en som har litt annen fasong, men dekoren er den samme! Så da måtte jo jeg legge ut bilde av min også på bloggen min, du kan se den der :)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...