tirsdag 15. mars 2011

1- års feiring


Ja, nå har jeg blogget i 1 år. På denne tida har jeg hatt178 innegg.
Så det er grunn til å feire litt.  Det er faktisk 130 bloggere som følger bloggen min. Over 10000 besøk har jeg også hatt !
Det er så koselig å følge med på denne  gjengen !!
Noen strikker, noen hekler, noen syr og quilter, noen scrapper og noen har interiør som hobby. ( og noen gjør alt mulig )
Det er en veldig kreativ og inspirerende bloggegjeng jeg har blitt kjent med.
Takk for alle fine tilbakemeldinger !!
Men nå er det som sagt på tide med en liten feiring. Jeg har sydd endel  flere punger og småting.
6 småting ligger klar!
Hvis du legger igjen en kommentar og linker til dette innlegget kommer det kanskje en liten overraskelse i posten.

1 lodd for kommentar
1 lodd for link ( bruk gjerne bildet over )
1 lodd hvis du er følger eller blir det

1 april blir det trekning!
Lykke til !

43 kommentarer:

  1. Gratulera så masse med 1 år som blogger!

    Eg vil veldig gjerna værr med, og slenge 2 stk vinnerlodd i potten :o)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 1 års blogging!
    Vil gjerne være med på feiringen med 2 lodd, kommentar og er følger fra før.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 års jubileum. Jeg vil gjerne ha 2 lodd hos deg, er allerede følger. Ha en god dag videre.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje med 1 års-dagen :) Eg er ny i bloggeverden men er nesten stum over alt det flotte som er å finne her! Gleder meg til å følge deg videre og legger to lodd i potten ...skulle gjerne linket også men det har eg ikkje funne ut av enda ... Ha en fiiin dag :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med Jubileum. Du lager masse fint så det er naturlig at du har mange følgere. Eg tar tre lodd. har vert følger ei stund. Ha ei fin veke. Jofrid

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1-års jubileum!!:) Syns du har en trivelig blogg å følge. Jeg tar 3 lodd. Ha ei fin uke:) Lilian

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse:)
    jeg er gjerne med:) tar 3 lodd
    Ha en fin dag!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 1 års markeringa. Utrolig mye fint du har laget på dette året, kommer til å følge deg videre også.
    Da blir det 2 lodd på meg, jeg er allerede følger.
    Ha en fortsatt fin uke :-))

    SvarSlett
  9. Hei!
    Gratulerer med 1 årsdagen!
    Ønsker å delta med 2 lodd, gjerne 3 men kan ikke linke, så tar gjerne mot råd der... ;)

    Takk for inspirasjon.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Gratulere med 1 års dagen:)
    Deltar gjerne med 3 lodd.

    Ha en fortsatt flott uke:)

    SvarSlett
  11. Har linket og lagt meg til som følger og nå kommenterer jeg!
    Fine ting du lager blir gjerne eier av noe smått og godt.

    SvarSlett
  12. Gratulere og vel overstått første året;o)Hiv mæ med på jubileet, 2 lodd, for kommentar og som følger blir æ mer enn gjerne værende. Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med jubileet! Eg blir gjerne med i lotteriet med tre lodd.

    SvarSlett
  14. Gratulera med 1-årsjubileum, Bente! Du har verdens vakraste blogg :)
    Eg tar tri lodd hos deg - håpa eg er heldige...

    SvarSlett
  15. Grattulerer så mye.
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    SvarSlett
  16. Hej Bente, tillykke med jubilæet ☺
    Mig kan du give 3 numre i dit lotteri, for jeg vil gerne gøre opmærksom på din blogfødselsdag på min blog, og læser er jeg også ☺
    Fortsat god fornøjelse i bloggerworld.
    kh
    Bente-I like to QuiltBlog

    SvarSlett
  17. Så gøy,,,,gratulerer så mye,,,jeg har deg på rollen min,,,,,legger meg til som følger også, så nå er jeg vel go for to lodd.
    Spennende.
    Ha en fin uke videre.
    Anne

    SvarSlett
  18. Grattis med jubileum! :-) Jeg blir med på feiringen og trekker meg 3 lodd. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye,her var det mye fint.Ha en fin dag,og jeg blir gjerne med på trekningen.

    SvarSlett
  20. Her er det bare å slutte seg til gratulantene! Blir gjerne med på trekninga med tre lodd :)

    SvarSlett
  21. Grattis! Jeg tar tre lodd. :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer,her var det masse fint.
    Det blir ett lodd på meg
    Hilsen Ingharald@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Gratulerer. Tre lodd på meg:))

    SvarSlett
  24. Gratulerer med jubileum på bloggen! Jeg følger deg, men har ikke teknisk innsikt nok til å komme på lista di, og heller ikke kan jeg flytte bilder. Tar gjerne 2 lodd likevel. Elsker slike lotteri.

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 års jubileet.
    Du har ein koseleg blogg og eg har vore følgar lenge.
    Eg vil gjerne vere med på trekninga.
    3 lodd til meg.

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 1 årsjubileum! Jeg har titta innom deg noen ganger i det siste og tenkt på å bli følger, du har en fin blogg. Da passer det jo bra å bli følger nå. Jeg har også lenket til deg på bloggen min, så da skulle det vel bli 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  27. Hei Bente. Gratulerer med mange besøkende og et år som blogger. Det er koselig å blogge og det er masse inspirasjon å finne. Deg fant jeg for litt siden og er følger. Vil gjerne være med på trekningen din så da blir det to lodd til meg. Ha en strålende uke. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  28. Hei. Så spennende! Jeg er med! Takket være at du la deg til som følger hos meg (hurra!)fant jeg deg. Jeg legger meg til som følger hos meg. I tillegg havner du på blogglista siden du lager så mye fint! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  29. Heihei!
    Jeg blir gjerne med å feirer... Trekker 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  30. Hei.
    Jeg vil gratulere deg med 1 år som blogger. Og mye fint har du lagt inn i løpet av denne tiden. Jeg vil selvfølgelig være med på dette lotteriet med 3 lodd. Lager link til deg og noen strakser.

    SvarSlett
  31. Hei! Jeg følger, linker, kommenterer og krysser fingrene ;)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 1 års dagen. Jeg vil være med. Jeg har kommentert, linket og jeg følger deg.

    astridhl53@gmail.com

    Astrid

    SvarSlett
  33. Gratulerer med feiring, eg tek 3 lodd.

    SvarSlett
  34. Gratulerer med et år som blogger!
    Jeg følger deg:-)

    Klem fra Synnøve.

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 1års-blogge-dagen!!Hurra!!
    Tar 3 lykkelodd jeg!

    God helg!!

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd. :-)

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 1-årsdagen! Jeg følger deg allerede, såda blir det to lodd på meg :)

    SvarSlett
  38. Hei hei1
    Så morsomme pungene og "boksene" med badenymfene påer. Koselig blogg du har.
    Melder meg på give awayen din med 1 lodd da jeg ikke har noe blogg. Ha en god quiltedag.
    Klem fra Ruth
    rintoer@online.no

    SvarSlett
  39. Er så glad for at jeg har "funnet" bloggen din. Utrolig masse inspirasjon, nyttige tips, fine bilder, og mye mer:)
    Tillykke med 1 års jubileum!!
    Da blir det kanskje to lodd til meg siden jeg også følger deg.

    SvarSlett
  40. Så koselige premier da!
    Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd :)
    (legger meg til som følger litt senere i dag)

    Klem Anita

    SvarSlett
  41. Gratulerer så mye med ettårsdagen :)) Jeg vil gjerne være med og feire, og tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg.

    Ha en flott uke! :)

    SvarSlett
  42. hello Bente
    compliment for your blog, thanks for sharing.
    lio

    SvarSlett
  43. Heisann, har nesten glemt å melde meg på. Må jo være med på trekning hos deg som lager så mye fint ;) Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke!

    Klem

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...