søndag 11. juni 2017

Daisy Quilt og Haugtussa 25års Jubileumsutstilling


Nå er det altfor lenge siden jeg har blogget!
Det er på høy tid å finne å vise at jeg er her
og hva jeg holder på med.

 I vår har jeg sydd på dette teppet,
Daisy Quilt.


Oppskriften hadde jeg her.


Daisys - tusenfryd


Teppet fikk komme ut og fotograferes ved akeleiene 
i hagen.






hvor vi er en gjeng på cirka 50 damer som 
syr, quilter og koser oss.
Vi har egen blogg og er også på facebook.
I år fyller klubben 25  år,
og det må jo feires!

hvor vi skal ha jubileumsutstillig 30. september.
3 butikker - nemlig Quiltesmia fra Skudesneshavn,

Noen av medlemmene vil sitte og sy 
og fortelle om hva quilting egentlig er,
noen vil selge sine sydde produkter
og det vil være utstilling både
 litt eldre og nye 
quilter.

Kom og besøk oss!


Ha en fin søndag kveld og ny juni-uke!

8 kommentarer:

  1. Så flott teppe!! Delikate farger :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint teppe! Det passer jo godt til årstiden nå, både tematisk og fargemessig sett ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, jeg ble fornøyd med det😄

      Slett
  3. Nydelig teppe. Ett slik ett fikk eg også lyst til å sy :-) Ha en kreativ helg.

    SvarSlett
  4. Et flott teppe. Jeg har sett det før og har hatt lyst å sy det. Dine farger var nydelig. Lykke til meg bruken. Helgehilsen fra Inger Johanne

    SvarSlett
  5. Denne quilten er bare så lekker. Det blir kjekt med jubileum i Haugtussa, og dere gjør en god jobb som planlegger feiringen. Jeg glede meg. :-D

    SvarSlett
  6. Nydelig quilt. Liker den SÅ godt!

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...