søndag 1. november 2015

Høstlig løper på bordet



Jeg er fremdeles her i bloggverden selv om det er flere uker siden sist.
Det har blitt mye strikking på meg i det siste.
Men nå er det endelig  en ny duk på bordet.
Høsten er her og jeg er i høstmodus fargemessig,
det går på blå og brune stoffer.


 Noen  greiner ble plukket inn 
og var med og satte enda mer 
høststemning i stua.
 

 Det er godt å sy litt igjen!



 Høsten ... den svale, fine årstid 
da allting skifter farve og forgår.
Knut Hamsun 
 

Ønsker deg en riktig fin novemberuke!
Hilsen Bente

5 kommentarer:

  1. Å for en nydelig løper du har sydd. Så fine farger! Takk for kommentar på bloggen min i dag. Varme tanker til deg også, Bente. :-)

    SvarSlett
  2. Jag blev mycket förtjust i Din löpare.
    Tycker att blått och brunt är jättefina färger tillsammans.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så nydelig løper du har sydd, og så flotte fargekombinsajoner! Nå fikk jeg lyst til å finne lappene mine, jeg også! Bloggen, ja, det er ikke bare uker, men måneder siden jeg oppdaterte min, men sånn er det bare!
    Ønsker deg ei fin uke1

    SvarSlett
  4. Nydelig duk i fine høstfarger :-)

    SvarSlett
  5. Flott løper og nydelige bilder av høst:)

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...