søndag 13. mars 2011

"The Healing Power of Stitching"


Jeg fant disse ordene hos Kviltstina og tenkte at disse må jeg låne!  For det er ingen  ro som er så god som når jeg sitter og syr. Det er noe med disse stingene som nesten kommer av seg selv. Så tror jeg at vi som liker å gjøre noe med hendene an få utløp for mye stress ellers i hverdagen. Og så kjekt det er når et produkt er ferdig !!


Ellers var jeg  en tur på Fretex og Abr- senteret for å kikke etter gamle skatter, og der fant jeg noen fine blomsterbøker. Det er noe eget med slike gamle bøker, det er så tiltalende bilder.

Det er litt grått vær her hos oss i dag, men fint å sitte her  og sy !

Ha en fin uke og nyt håndarbeidets 
ro og legende virkning.

3 kommentarer:

  1. LENGE LEVE HÅNDARBEID!!!!! Ja, det er som balsam for sjela... Lekkert stichery du holder på med...

    SvarSlett
  2. Jeg har det også slik, for meg er det heklingen som er meditativ :)

    Klem

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...